10.14.2006

hey siz yummy mummy'ler!!!


9 aylık bir oğlu ve yolda (4.5 aylık) bi de kızı olan ben jet insan modeli, hala mutluyum ve şimdi bi de farkettim ki blog açacak kadar enerjim var:) Hem taze bebek sahibi olmuş hem de taze hamile olan benim başıma elbette komik, faydalı, sürprizli, delirten, hem de acayip bi sürü şey geliyor. işte bunları anlatıcim ve diğer yummy mummy'lerle tanışmak feci zevkli oluceeek.... Tabi yummy mummy olmamış, olmayı düşünen, düşünmeyenler de morrrr than welcome, hepsi birbirinden şahane...

7 yorum:

Peace dedi ki...

İLK YORUM BENDE :) HAYIRLI OLSUN. NE GÜZEL ANNE OLMAK :) DARISI BAŞIMIZA

vintage biscuit dedi ki...

bende bissuru bebek istiyorum .ama simdilik bu dusuncem tabiii ki birincidens onra fikrim degisirmi bilmiyorum :)))))

gobegine bayildim ...
super
bebeklerinde sevgi dolu gunler bekliyorum
blog yazilarinida takip edicem

duygu dedi ki...

yaa seni görünce tekrar hamile olmak istedim ama senin kadar cesur diilim sanırımm :)
tebrikler şimdiden :)

yummymummy dedi ki...

Sevgili Peace.... evet darısı başına:) huzur dolu bir anne olacağını tahmin ediyorum:) misketleri az önce okudum, commentimi yollayacağım:)

Sevgili Vintage... o guzel gobegine bi sureligine veda etme pahasina da olsa:) super bişi, hazır nefis kolye tasarlayan da bi sevgilin varken bu sefer 3 harften oluşan ve karatta daha ağır:)))) bişi şıftırtmasına fırsat olur ne güsel:))) Benim göbek önceki hamileliğimin fotoğrafı:) en kısa zamanda güncelleyeceğim:)

Sevgili Duygu... yerinde olsam Miniş gibi nefisli bişi çıkarmışken hiç durmam! aynen devam ederim:)))

sardunya dedi ki...

hambır humbur ana:) hoşgeldin... ben de seviyorum arabanın arka koltukalrının dolu olmasını, yemek masasının kalabalık olmasını:)))

Pratik Anne dedi ki...

Supersin!

Adsız dedi ki...

Merhaba gercekten cok hızlısınız:)Ben merak ettim normal doğum mu sezeryan mı?