7.11.2007

Bir Elin Nesi Var? Iki Elin Sesi Harika!

Cocugunun sana benzemesi kadar zevkli bisey daha yok sanirim dunyada... Ben bu arada dogurup durdum ama benimkiler hep babalarina benzediler. Olsun sevdigim adama benzetmis olmam da bana keyif veriyor.

Bir de ailelerin, durumu hep kendi taraflarina yontma gibi bir durtuleri vardir. Iste baba tarafi aaa bak bunun saclari da kizila caliyor, allah allah bizim tarafta da yok ki kizil. kime benzedi ki bu yavrucak gibi geyikler savururken sen de icinden dusunursun, e yahu bu cocugun bir de annesi var, bakalim onun atalarinda kizil var mi yok mu...cık cık cık... ordan annen cikar, e vallahi ne dersen de bunun cenesi ayni baban... der. Cenenin de birine benzemesi enteresandir tabi, ya evet hakkaten bak..dersin... gecersin. Falan.

Bu durum boyle gider durur.

Oglum minik bebekliginde babasinin gercekten fotokopisi gibiydi. Kucaginda gezerken bazen urkerdim, biri kucaginda mini bir kopyasini, minnie me'sini gezdiriyor, hakkaten komik bir durum anlatamam.... Sonra beni de hafiften andirmaya basladi.. Kizim daha bir suru tip degistirecek, artik biliyorum, ama su anda abisine benziyor, esittir o da baba tabi denklem sonunda.
Ama gecenlerde kesin karar verdim ki oglumun elleri tipki ben... e o kadarcik olsun dedim kendi kendime. Ellerimi begenmem. Hicbir zaman uzun parmaklarim, o cok ozendigim nar cicegi ojeyi surdurdugumde gozume ilistikce hosuma giden parmaklarim olmadi.

...ama oglumunkiler bana benzeyince sevmeye basladim onlari...

yanyana koyup koyup bakiyorum.

opuyorum sonra onunkileri.
eli bana benzeyen oglum:)

1 yorum:

Esra dedi ki...

:-) gulumseyerek okudum. Cok hos..