8.03.2008

Artik Gitmeyecegim!

Beni merak edenler, 'yau yummy 3uncuyu mu bekliyosun hayirdir' diye soranlar, beni okuyanlara selam olsun! ;) burdayim!

Aylar gecti ve iki satir yazamiyo musun yuh diyenlere de bolca hak veriyorum

Evet yazamadım

Ama iste burdayim!

Bu arada neler mi oldu, soyle kisa bi ozet;


                  • Kizim kocaman oldu (17 ay)

                  • Oglum koskocaman oldu (2,5 yas)

                  • Kizim yurumeye basladi

                  • Gec yurudu, 15 aylikti

                  • Kizim 3 adet kelime soyleyebiliyor; aba mama baba

                  • Kizim anne demiyor

                  • Anne dedirtmeye calisinca da kiziyor, israrla abaaaaa diyor

                  • Ben sinir oluyorum

                  • Calisan annelerin basina gelen bisey midir, acaba beni etrafinda pek goremedigi icin mi diye vicdan yapip duruyorum

                  • Oglum okula basladi

                  • Evet okula!

                  • Haftada 2 yarim gunle basladi ve yaz okuluna da 5 gun yarim gun gitti

                  • Hayatindan super memnun

                  • Oglum cisini kakasini soyluyor

                  • Bez masrafimiz yariya indi

                  • Oglum artik super cumleler kuruyor

                  • Oglumla kizim mutemadiyen itisip kakisiyorlar

                  • Oglum geceleri bizim yatakta uyumaya alisti, uyuduktan sonra yatagina koyuyorum (diiiit!)

                  • Hala tatile gidemedik

                  • Ikisiyle birlikte disari cikip bir alisveris merkezina falan gitmek ayri bi tecrube konusu

                  • Ben calismaya devam, ama ara vermemin getirdigi dayanilmaz yogunluk gecti cok sukur

                  • Kocam iyi,

                  • ;)

                  Iste boyleeeee

                  Yakinda maceralarima basliyorum

                  Bekleyinis

                  4 yorum:

                  Pratik Anne dedi ki...

                  Hosgeldin Yummy,
                  Daha Dun baktim senin bugagoo board icin hala yoktun, hemen ardindan yazdin herhalde. Neyse sari civcivlerin ve senin maceralarini bekliyoruz.

                  Nimet dedi ki...

                  uyuyor sonra yatağina alıyoruz dedin ya:)) he he :)))
                  bizde böyle başlamıştık. onlar büyümeye devam ediyor. sen taşımaya devam ediyorsun. sonra onlar mütemadiyen büyüyor. sen taşımaya üşeniyorsun. sonra bi bakiyorsun ya baba ya anne başka yatakta yatıyor o senin yerinde yatıyor:))))

                  nimet
                  tecrübe:))

                  Binnur A. Ö. dedi ki...

                  hosgeldin muhtesem anne :)

                  Elif dedi ki...

                  Ne güzel benim gibi aylarca ara vermiş, takip ettiğim bir annenin daha bloga geri dönmesi... elbette sizin bir "geçerli" sebebiniz daha varmış...
                  sevgiler