12.23.2006

Kizima Kiyafet Aldim

Esasında oğluma herşeyini unisex renkler aldık hep doğduğundan beri, hemen hemen hiç mavi birşeyi yok. Beyazlar ağırlıklı olmak üzere, sarılar, kremler, pastel yeşiller... Sonraki/ler de kullansın diye süper ekonomist davrandık. Gelin görün ki kızın olacağını öğrendiğin anda gözlerinin önünden fırfırlar, nakışlı yakalar, fiyonklar, kalpler, şirin tanımına giren herşey bir film şeridi gibi geçmeye başlıyor. Ve kendini alışverişten alıkoyamıyorsun... İşte ben de gittim bunu yaptım geçen gün. Bu arada karşı olduğum birşeyi de yazmam lazım, hangi mağazaya girsen kız kıyafetleri bölümü pespembe, pembe pembe herşey pembe... Özellikle bir ton var ki heryerde her kız bebekte ve kız çocuğunda o ton pembe... Evet kabul ediyorum şirin ama artık belli bir noktadan sonra içi kaldırmamaya başlıyor insanın. Fazla şansın olmadığı için mecburen sen de pembeye takılmaya başlıyorsun. Ama bunlardan başka pembe almamaya gayret edicem sanırım... Kız bebek ve pembe ilişkilendirmesini abartmamalı diye düşünüyorum. Pembenin ilerlemiş versiyonu da barbie... Bütün minik kızlar barbie'li ve pembe çanta, barbie'li ve pembe kazak, barbie'li ve pembe nevresim takımı kullanıyor:) Benim minik kızın da ilk pembeleri bunlar işte:)
Resimde çok detay veremedim, ama baştakinin önünde birkaç tane minik payet bile işli... Beyazın da önü, kol ağızları fistolu... Teyzesi de geçen gün ona bir el işi nakışlı yaka almış, önünde kirazlar ve reçelli kruvasanlar işliymiş... Henüz bize ulaşmadı.
E.. kokoşluğun bu kadarı...

2 yorum:

Serra dedi ki...

ne guseL onLar oLe.. pembe konuSunda Sana katiLiorum!! :)

~Serra

KUGUU dedi ki...

ucude bir harika...
al pembeleri yummycgm ne olacak . kiz bebek suslemek ne guzeldir...sefan olsun gonlunun cektigini hepsini al/alabil insallah. Sevgiler.