2.15.2007

minik kıj geliyooooorrr!!!!!!!

Kizimi 15 Mart'ta bekliyorduk...
Oglumdan kalan bir psikolojik bi durumum var, bana son zamanlarda birseyler aksi gidecek gibi geldi hep. Sebebi su, oglum son birkac haftaya girdiginde suyum azaldi ve artik hic kalmayana dek bekledikten sonra birgün doktorum e artik hadi esyalarini git al gel de dogurtalim seni dedi... Once sunni sanciyla 5.5 saat cabaladim dogurmaya calistim, sonra doktor farketti ki icerde bir aksilik var bebek oksijensiz kalmis, ve beni hemen apar topar kestileer... oglan disari cikti ki aaa... kravati var... yani kordon boynuna dolanmis, utanmasa papyon yapacakmis...
Dun doktor kontrolum vardi. Bir de baktik ki aa su azalmis.... Bildik senaryo...
Kontrolu siklastirmaya karar verdi ve dogumu da 10 Mart'a cekti...
Bana sorarsaniz daha erken olacak...
Ama bizimkinin daha hicbirseyi hazir degil!!!

Oda ayarlamasi yapilmadi, oglumu yan odaya gecirecegiz, onun simdiki odasini kizima hazirlayacagim, kiyafetler yikanip utulenip hazirlanmadi. Eksikleri alinmadi. Biberon emzik tirnak makasi banyo havlusu.......
Oglumun bir suru kuculenini kullanacak diye rahat davraniyordum, ama beni aldi mi bugun bir panik...
...
Neyse bu hafta hepsi hallolacak sanirim.. Ve bu arada dogum hazirliklari yapanlara faydali birkac bilgi aktarimi yapmak istedim... Biberona alıştırılmalı mı, anne sutunu neden ve ne kadarda bir çekmeli, hangi emzik neden iyidir, süt saklama poşeti incelikleri, piyasadaki sut pompalari ne durumda, vsvs. toparlayip yakinda paylasmis olacagim.

7 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Sağlıkla gelsin minik kızın dilerim ki. Hazırlıklar için şimdiden kolay gelsin.
Sevgiler:)

Serra dedi ki...

in$ aksiLiksiz bi $ekiLde geLir dunyaya hayirLisiyLa..
koLay geLsin.

~Serra

KUGUU dedi ki...

Hayirlisiyla saglikli ve kolayca gelsin insallah dunyaya YUMMYcgm. Ay ben bile heyecanlandim buradan. Olur hepsi tumu yetisir sen hazirlik telasi yapma da kendine iyi bak canim. Bir balik kizi daha geliyor Yuppi. Sansi kismeti acik olsun insallah.

Adsız dedi ki...

Sağlıklı huzurlu ve ağrısız bir doğum diliyorum ne mutlu sana iki cinsiyetinden de sahipsin, allah analı babalı büyütsün ve hayırlı evlatlar inşallah...2 ciler hep böyle olur sanırım ilkinden kalma eşyalar kullanılır ve hep heycanı daha azdır galiba..:)))

Binnur A. Ö. dedi ki...

Benim velet de boynuna dolamış kordonu. Dr önceki gun ki kontrolde farketmis de dememis bana. bu durumda ben 9 aylık kararım cırt diye kesilmek olsun olmasızaten cırtlatılmak durumundaydım.
ben cırt isini sevdim zaten cok.
yarı baygın.damarlarda ılık akan bir ilac deryası, ve elbette yarı baygının diger anlamı "uyanık" oalrak dogumu bitirdim.
hayatımın en guzel yarım saatiydi.
epidural muthis bir icatt.
dogum denen sey harika bir an, harika bir yeti, harika üstü bir mutluluk...
senin ki de muhtesem olsun...

yummymummy dedi ki...

Sevgili annelog, sevgili Serra, çook teşekkürler iyi dilekler için!
Kuguucuum evet bi balik kizi olacak gorunen o ki, balik kizlari da ekstra hassas olurlar bildigim kadariyla, napicaz bilmiyorum.... Sevgili d-chic, heyecan durumunu ben de oyle dusunuyodum da vakit aktikca bi tuhaf heyecan kapliyo yahu:) bakalim napicaz...
Sevgili Binnur, ah o epidural hayat kurtardi valla aynen!! Herseyin farkinda olmak ve bebek ciktiginda minik vizildamayi duymak!!!bence de dunyalara bedel!! Arkadaslar yasamayanlara yasamanizi ve yasayanlara tekrar yasamanizi:) tum kalbimle diliyorum... opucukler!

Pratik Anne dedi ki...

Okurken siz hamisleri ben heyecanlaniyorum iyi mi? Ha geldi ha gelicek. Yepyeni bir can, canan, yepyeni bir macera. Saglikla ve kolaylikla gelsin; mutluluk, huzur ve bereket getirsin beraberinde insallah.