9.20.2007

30 Dakika mi..Hadi Canim......demeyin

Evet super birsey kesfettim... Bizim eve yakin bir yer acildi birkac ay once, Curves yaziyor caminda, gelip gecerken camdaki koskocaman 30 DAKİKA yazisina takiliyorsunuz. Size 30 dakikalik egzersiz programi ile harika bir dunya vaat ediyorlar. Benim gibi hiiiic vakit sikintisi olmayan:), calisan sisman anneler icin nefis geliyor kulaga. Gittim gorustum, icerde enerjik ablalar var, onlar yardimci oluyorlar. Aklim yatti kaydoldum. Gectigimiz Pts ilk seansa gittim. o da ne... gercekten de soyledikleri gibi 1,5 saatlik performansi 30 dk.ya sigdiriyorlar. Ciktiginda kendini son 3 saattir kosuyormus gibi hissediyorsun...

Duvarda da kocaman bir yazi; Iraden ile Savas, Patates Kizartmasina Hayir De! Bir de boks eldiveni var yaninda:)


Curves dünyada bir zincir. Tombik ve vakitsiz kadinlar icin. En guzel yani, personal trainer ile calisiyorsun. Ortada bir yuvarlak sekilde makineler var, her birinde 1,5-2 dk calisiyorsun aralarinda fitness hareketleri yaptiriyor, dinamik muzik, muzigin icine gomulmus 'istasyon degistirin' komutu var, ve her 10dk da 1 kalp atisi sayiyorsun, yas tablona gore olman gereken yerde misin ona bakiyorsun, enerjik abla seni ya hizlandiriyor ya ayni kaliyorsun ya yavasliyorsun... 30dk tamamlaninca 5 dk. da esneme hareketleri yaptiriyorlar sana, bu da yaptigin sporun etkisini %19 oraninda aritiriyormus. Ayda bir baldir gobek falan olcuyorlar yag oranina bakiyorlar, hedef veriyorlar sana... benden bu ay toplam 32 cm incelme bekliyorlar. yani her yerimden incelecek cm.leri toplayinca 32 olacak. Simdiye dek olan rekormus bu zaten. Neden boyle bir rekor beklentisi olusturdum bilemiyorum... psikolojim etkilendi kastikca kasiyorum...

Fiyatlar fena degil, istedigin kadar gidebilirsin sinirsiz, aylik 70kusur YTLye geliyor. 12 ay taksit de yapiyorlar. Su anda İst.da birkac subeleri var ama yayiliyorlar gitgide.

Gelecek ay diyetisyene de basliyim diyorum... Bakalim... Deneyip de memnun olan varsa birilerinden, onerilere cok sevinirim...

Hedef gelecek yaz kumsalda Gstring giymek:)))) bi de selulitleri cektirdik mi tamamdir... E vucut boyle olup da emzirmekten dusmus gogus olmaz, bi de onlari toparlatmali;) kabus:) ...demek ajda pekkan sendromu boyle bisey. Hani sokakta yanaklar dudaklar dolgulu incecik ama yas ileri kadinlar var ya...

4 yorum:

AycA dedi ki...

bunu bende duydum hatta bir web sitesinden 1 hafta bedava kazandım bir kere aradılar yine arayacağız dediler - nerede oturdugumu sorup o şube arayacak diye- ama aramadılar ..:))) ararlarsa bende deneyeceğim :))

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Yaaa bende istiyorum bu şeyden. Ama peki sarkan gögüsleri ve çatlayan karnı ne yapcaz. Offf be bankadan kredi filan almak lazım yeniden doğmak için :D

yummymummy dedi ki...

Selam Ayca.. Kismet ayagina gelmis ayol:)))) hakkini kullan, gayet basarili..

Selam resmen asik.. ya bak ben de ayni seyi dusunuyorum... yeniden dogmak icin hersey mubah bence... yoksa bu .ot-gobek boyle benle yasayacak sonuna kadar....

Adsız dedi ki...

A faѕcіnating discuѕsіon is wоrth cοmment.
I do belіеvе that you should
write mοre аbout this issuе, it may not be
a taboo ѕubject but tyρіcally folks
dоn't talk about these subjects. To the next! Kind regards!!

Here is my web site; milli piyango