9.24.2007

Evdeki Pırt Sesleri

Gercekten hic aklima gelmezdi ki evde her turlu gaz cikarma sesi olacak, ve bunlar bana normal gelecek, hatta donup kim yapti diye bakmayacagim bile... Ve hatta bircoguna sevinecegim, sevinmek bir tarafa, o pirtlarin cikmasi icin caba edecegim... 2 bebekten biri pirt yapiyor oburu gegiriyor, kizim kaka yapmak icin evin obur ucundan duyulacak sekilde bagirarak ikiniyor...falan.. Simdi okuyunca igrenc gelebilir tum bunlar. Ama bize eglenceli geliyor, butun bu pirt tirt tort seslerine feci guluyoruz... Yapacak baska da birsey yok zaten:)) baba da arada kayniyor gibi geliyor ama neyse....

9 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

hah hah hah hahhhh
walla iyrenc gelmedi cok guldum.. hah hah hahhh

uzakyakin dedi ki...

:))) Cok tanidik geldi. Ustelik de saglikli:) Tabii uzerine bir de kakanin rengi, kokusu, kivami muhabbeti var. Insanin gunde ortalama yarim litre pirt gazi (ortalama 16 kerede)urettigini dusunursek, oldukca senlikli bir koro ortaya cikiyor tabiki :)
sevgiler,

AYSUN dedi ki...

hahah çok iyi yaa. Babanınki de araya karışıyor demek:P

nimet dedi ki...

yok yok hiç iğrenç değil hatta sümkürmeye sevindiğimizi unutmuşsun:))))

nimet

Minik Patikler dedi ki...

:) eminim kaynıyordur bizim bir akraba yapıp yapıp bebeklere atıyormuş suçu.

Sebnem'den dedi ki...

Ayy çok güldüm..desene annelik böyle bir şey,okulunada,yemek yemesinede,yürümesinede,gaz çıkarmasınada hayran olunuyor..

Ben Ona Resmen Asigim dedi ki...

Birde tuvalete yapılan ilk kaka var.İnsan çığlıklar atıyor sevinçten. Açıp açıp herkese haber veriliyor sevgi yumağı olunuyor.

Tabiat Ana dedi ki...

valla o gunler geldı aklıma kaka yaptımı yapmadımı yaptıysa rengı kıvamı. tabı olay buyumelerıyle dahada buyuyor ek gıdalara gecınce durum felaket ama napalım annelık boyle ıste:) hıımmm unutmadan bıde tuvalet egıtımı var ondada tuvalette basarılı olunca(!)alkış ve çıglık seslerı sonrada evde basardık basardık (bız ne basardıysak)Kasıf Dora yuruyuslerı gelıyor tabııı. Zor zor pek zor (ılgınctır keyıflıde);) sevgıler

Adsız dedi ki...

ya çok komik he kötü değil bence en komik yerleride babanın ortaya karışması yani kaynaması süper yazmışın he bide minik patikler bu yazım sana akrabağan kaynıyomuşya
orası çok güzeldi süper ya heheehheehehehheheheheheheheheheheh