1.29.2007

Kac yasindasin? -bi...

Eveeett..... minik oglumun dogumgunu geldi de cattiiiii..... nefis insan kendisi... hergun yeni bi show hergun yeni biseyle karsimizda...

5 Subat dogumgunu, biz 4 Subat pazar yapiciiz, ogleden sonra soyle rahat rahat takiliriz gelenler de rahat gelir...

Planlarimdan bazilarini yapamadim. Davetiyelerini kendim hazirlayacaktim. Duz krem rengi davetiye buldum, gittim guaj boya aldim, yere bisey serdim, guzel bi muzik koydum, oglumu oturttum, babasina da kollarini pozisyon aldirmak uzere tutturdum. Amac: avucunu yesil guaj boya hazirlanmis kaba sok, sonra davetiye uzerine baski yap. kafamda tabi nefis bi el izi olacak hayali var. Bizimki yuppiiiii tadinda oraya buraya damlatmaya minciklamaya basladi ve sahane annesi de boyayi biraz sulu hazirlamis oldugu icin bu aksiyonlar daha bir damlatma etkili oldu. Neyse 14 taneden sonra bizimki zaten sıkıldı, ama 14 te sadece 5 tanesindekinin yesil bir el izi oldugu anlasilir vaziyetteydi. Digerlerini insanlara yollasam kahve fali bakmaya calisanlar cikabilir.

Davetiye hayalim suya dusmek uzere. Yesillerin sagina soluna bu aksam mavi ve sari ile de deneyecegim belki onlardan birisi el gibi cikarsa diger sekilsizleri kurtarabilir...

Pazar gunu de B plani icin akmerkeze gittim davetiye alayim diye, hicbir sey bulamadim.

Neyse evde bir atraksiyon planliyorum. Kocaman bir platformda mickey mouse kafasinin icinin bos oldugu (hani basini yerlestirip resim cektirirsin) falan bir seyler buldum -bir arkadasimin calistigi firma yaptirmisti- onu eve taşıyacağız. Birkaç tane dev 1 seklinde balon almıştım. Happy Birthday banner zaten fix. bakalim dogaclama birseyler de cikar.

Pasta muhim konu. Ben Kurucesme'deki Dolce'yi ozel gunlerde pasta alinmasi gereken yer olarak ilan etmek istiyorum. Hem şık, hem lezzetli, hem farklı, hem özenli. Bir de önünden geçerken bir durun da mini brownie'lerden varsa 1 adet satın alın agziniza atin yolunuza devam edin. Zevk'in tanimini bir daha yapacaksiniz. Öglene dogru o zevk bombaciklari yeni cikmis oluyor ve hafif ılıkken daha bir feciler tabi.

Pasta disindaki menuyu de dogumgununden sonra anlatirim.

Bu arada, ogluma hergun mum yakip iyi ki dogdun sarkisini soyluyoruz ve ufleme egzersizi yapiyoruz. Henuz bir ise yaramadi ama bu is onun da hosuna gidiyor alkis yapiyor...

7 yorum:

D-Chic dedi ki...

Aayyy kıyamam kimbilir ne şeker şeydir şimdiden nice mutlu yıllara diliyorum afacana...Oğlunun hazırladığı davetiyeyi kullansan keşke ne güzell zaten düzgün birşey çizebilmesini bekleyemezsin doğaçlama çıkan bişey olmuş daha da güzell.Dolce'yi ilk fırsatta deneyecem bende merak ettim.

Pratik Anne dedi ki...

Simdiden nice yaslara. Ilk dogumgunu anne baba icin cok ozeldir. Yavrus, "bu karambol niye?" bakislari atsa. Bir de ufleme olmazsa yerine "ppfffrrttt" yaptirmayi ogretirsen asagi yukari ayni islevi goruyor ve bebishler daha cok egleniyor. Tabi pastanin tam ustunde pffrrtt yaptirmamakta fayda var. ;)
Hazirliklarinda kolay gelsin.

Serra yiLmaz dedi ki...

dogumgunu kutLu oLsun $imdiden ufakLigin.. cok guseL bi fikirmi$ seninki, oLmadigina uzuLdum. eminim cok zevkLi gecicek partiniz. Mutlulugunuz hic bozuLmasin in$.

~Serra

enne dedi ki...

Şimdiden mutlu yıllar. Ben de kızımın ilk doğumgününü büyük bir parti ile kutlamıştım. 50 kişi kadar geldiğinden evimizin yakınındaki bir parti salonunda kutladık. Çok çok çok güzeldi. Bu yıl doğumgünü partimizi evde yaptık, birkaç sene daha evde yapmayı düşünüyorum. Ancak 5-6 yaşında bir lunaparkta filan yapacağım. Hazırlıklar telaşlı ama o kadar da güzel oluyor. Harika bir gün geçireceğinize eminim.

Çilekli Pasta dedi ki...

Oy Oy Oy yerim ben onu :) doğum günü kutlu olsun. Hep böyle mutlu olunr
sevgiler

KUGUU dedi ki...

simdiden oglusunun yeni yasini kutluyourm- saglikli cok mutlu ve uzun bir omru olsun dilerim, yeni gelecek kardesiyle birlikte tabi:)))

yummymummy dedi ki...

d-chic'cim
maalesef ele benzer izli davetiyemizi kullanamadik:( Seneye insallah...

pratikcim,
evet inanamıyorum 1 yaşına girdigine inanamiyorum hakkaten... senin oralarda nefis susler gunun anlam ve onemine ozel seyler vardir... insan kendini kaybeder:)

serracim,
evet insallah bi aksilik olmadan iyi gider hersey.. cok tesekkurler!

ennecim,
50 kisi mi! sahaneymis:) Bize 25 kisi kadar gelecek. Parti salonu da iyi fikirmis. Etrafta cocuklu arkadaslar arttikca cagiracaklar da artiyor seneye belki biz de buluruz 50yi:)

Cilekli pastacim,
Bizim pasta da cilekli olacak ;)

kugucum,
cooook tesekkurler!! :)